Sirkelen

bilde
Jeg tenkte jeg skulle skrive en kort bokanmeldelse av ”Sirkelen”.
Sirkelen er ikke som noe annet jeg har lest, boken er en blanding av spennende, umulig å legge fra seg, mørk, men fin, vakker og romantisk, og enda mer spennende. Man lever seg inn i handlingen, og det føles som om jeg bor i Englefors sammen med karakterene som er med i boken, uansett hvilke kapittel du leser er det like spennende. Det er nesten umulig å legge fra seg boken når man først har startet å lese.
Handling:
En mørk natt, er månen på mystisk vis rød, det fører seks ungdommer til en plass som er kalt ”Folkeparken”, folkeparken er nedlagt og forlatt, ingen av ungdommene kjenner hverandre, selv om de går på samme skole. Ingen har noe til felles, og absolutt ingen av dem aner hvordan de kom dit. De lærer å samarbeide og stå sammen, jeg anbefaler alle å lese Sirkelen, dette er en av de beste bøkene jeg har lest på lenge!



Kommentarer

  1. Euro, ikke rart vi henger sammen når begge to er like lesenerder_8P
    Kristin<3

    SvarSlett
  2. Høres ut som en fin bok :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg